Om foreningen

Foreningen bliver stiftet i 2024 og har til formål at støtte borgere, der er kommet ud af vold, til at finde fodfæste og støtte.

Foreningen oprettes, da der mangler støtte til borgere, der er kommet ud af et voldeligt forhold eller har overlevet en voldelig barndom. Man skal være 18 for at være medlem og fokus er på livet efter volden. Det vil sige, du er kommet ud af det voldelige forhold og skal igang med at finde fodfæste i livet, i dig selv og i dine relationer.

Derudover er foreningen også en platform for fagpersoner, pårørende og foreninger/institutioner, der arbejder for at støtte voldsramte.

Som medlem får du et nyhedsbrev, hvor vi deler viden om at komme sig efter vold, inviterer til begivenheder og giver oplysninger om muligheder for behandling. Du inviteres også til den årlige generalforsamling, hvor du kan stille op eller stemme på, hvem der skal være i bestyrelsen.

Det koster kun 100 kr at være medlem om året, som enkeltmedlem, foreninger/institutioner betaler kr. 200 om året.

Kontakt foreningen 'Livet efter vold'

Vi bestræber os på at svare inden for 48 timer

Tilgivelse er noget du  gør for dig selv for  at slippe vreden. Livet
En trigger er et erfaringssår fra barndommen, som ikke er healet. Live